top of page

狗狗見狗就吠,可以點?

有好多人都問,如果狗狗一見其他狗就係咁吠唔停可以點做?今日就同大家講下呢個問題。

首先,我地要了解狗狗吠另一隻狗係咩原因。較普遍既係想過去玩,但主人拉住條狗帶,狗狗行唔到過去而吠。另一個情況係狗狗好唔鍾意見到其他狗或某一啲狗,所以成日吠。

好多狗主都想知狗狗吠到失控既時候可以點樣停止佢,但其實所有訓練既重點反而係點樣製造一個有利既環境俾狗狗練習,而唔係當正在發生時點樣去停止。

片段中既貴婦狗好鍾意吠其他狗,以前無論主人拎啲咩野出黎引番佢注意力番黎都無用,因為狗狗只係好專心咁吠。教狗狗,需要考慮到好多唔用層面既野,正向訓練唔係指一味靠野食就可以。

準備:

  • 狗帶

  • 另一隻冷靜既狗

  • 狗狗最愛既獎勵,可以係玩具或食物

做法:

  1. 自己既狗狗要帶上狗帶,目的唔係要用來拉狗或糾正牠,而係避免自己控制唔到既時候狗狗會跑到另一隻狗既位置而做成危險。(安全最重要)

  2. 兩隻狗之間保持適當距離

  3. 當狗狗一見到另一隻狗,立即說good boy/good girl,並獎勵牠保持冷靜的行為。(剛開始訓練,建議現場只有一隻狗)

  4. 不停重複此練習。(喺狗狗未能完全掌握既時候,唔好刻意行近其他狗)

  5. 漸漸狗狗便會將其他狗既出現,同獎勵連在一起。

呢個方法係來自諾貝爾得獎者Ivan Pavlov既古典制約(classical conditioning),即係一種關聯性學習。當兩件事物經常同時出現時,大腦對其中一件事物的記憶會附帶另外一件事物。

狗帶 = 去街 = 開心 (因此我鍾意狗帶)

零食膠袋聲音 = 食野 = 開心 (因此我鍾意膠袋聲音)

每隻狗狗既性格和吠既原因都會有分別,呢個只係其中一個方法。對症下藥都很重要呀!

要改變狗狗,先改變自己!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page